Monday, February 03, 2014

Penanam Anggur

Assalamualaikum dan hai kepada readers yg baca blog aku yang sangat hambar ni. Actually aku tak reti betul nak mengedit blog mcm bloggers bloggers yang lain sebab aku buta IT maybe hahaha. Okey apapon aku dah delete post aku yang sungguh keanak-anakkan tu dan yeah mari kita muka kan entry yang baru sempena TAHUN BARU 2014

Okey uolls baca tajuk entry tu pon mcm eii pehal minah kerek ni buat title "PENANAM ANGGUR",rasa mcm nak hempuk je admin bloggers ni dengan iron board.Sebenarnya aku nak share je dgn korang semua ni yang aku ni seorang penanam anggur yang berjaya.

Bagi budak-budak lepasan spm macam iolls ni sungguh bohsan tahan cipan kau tau bila dok rumah asyik makan tido makan tido layan runningman sikit, tolong ayah siram pokok bajet-bajet rajin padahal dalam hati acah tak rela je buat semua tu hahaha.. tapi aku ni bukan la golongan anak yang pemalas ataupon dikategorikan anak si tanggang. Aku rajin jugak apa tolong mak aku masak kat dapur yelah pompuan katakan kalau dah tak tahu masak tu baik berhenti memegang title seorang "GADIS MELAYU"

Korang bayangkan lah dari bulan 12 aku dok terperap kat rumah sampai nak tunggu result spm yang tinggal saru bulan je lagi ni..haih kalau la boleh ditimbang berapa berat taik mata yang aku buat ni hmm mesti dah berkati-kati taik mata tu,then boleh jual dekat apek yg selalu lalu lalang depan rumah aku ni.

Aku rasa mcm dah takde idea nak tulis hape makanya kita berhenti disini sahajalah. Tunggu entry yang terbaru ohkay

sekian ^^

No comments:

Post a Comment